ابراهیم فرجی | Ebrahim Faraji
1319 | تهران
فرجی در دورهی کاری خود دست به تجربههای متنوعی زد و اغلب گرایشهای پستامپرسیونیستی را در آثار خود آزمود. ضربهقلمها و گزینههای رنگی او از امپرسیونیسم تا فوویسم را در برمیگیرد. حتی در معدودی از تابلوهای او اشاراتی به سوررئالیسم نیز مشهود است؛ برای نمونه در یک خودنگاره، تصویری از خود نقاش که سر بریدهی دالی را در دستان خود نگاه داشته نقاشی کرده است. تعداد قابلتوجهی از آثار فرجی را خودنگارههای او تشکیل میدهند. در اغلب آنها نقاش در کارگاه خود و به همراه ابزارهای نقاشی تصویر شده است. او همچنین تعدادی تابلوی طبیعت بیجان و چشمانداز طبیعی را با تکنیک آبرنگ اجرا نموده است. فرجی در حوزهی سینما، فیلمهای کوتاه نیز میساخت و آثارش را در جشنوارهها شرکت میداد. از این میان می توان به فیلمهای «ماشین سحرآمیز» و «پژوهشهای بصری» اشاره کرد.
| گالری آثار هنرمند |